삼진앨앤디

품질경영

Quality Management System

삼진엘앤디의 품질경영시스템은 MB(말콤볼드리지) 품질경영 체계를 기반으로 전략기획, 고객, 시장에 Focus를 맞추고 있으며, 경영관리 활동전반에 걸쳐 Information
관리로 품질경영의 질을 정착화시키는 체계를 구축하고 있습니다.

Input (Direction and Strategy)

Leadership
Leadership System
Social Responsibility
Social contribution

Process (Business System)

Strategic Planning
Customer and Market Focus
Human Resources Focus
Process Management

Operational Performance

Strategic Planning
Custormer Satisfaction Performance
Finance and Marketing Performance
Human Resources Performance
Process Management Performance
Purchase and Cooperators Performance
Organizational Performance

Information-based Management

Quality Management System

품질경영시스템의 지속적 개선

고객
요구사항
Input
  • 경영책임
  • 자원관리
  • 측정, 분석 및 개선
  • 제품실현
고객
만족

제품

Output